poniedziałek, 8 lipca 2013

Ważne !

Jak pewnie zauważyliście nic tu nikt nie pisze od jakiegoś czasu.. Teraz Ola pojechała na obóz i nie będzie jej chyba do 17 lipca, więc nic nie napisze. Ja nie wiem co ona planowała tam napisać, więc sama tego nie dokończę. W ogóle myślałam, żeby tego bloga zamknąć.
Przepraszam Was, ale nie ma sensu dalej pisać, bo Olka też nie ma czasu, a ja nie wiem co ona planuje, no !

;cc
Ciężko mi to pisać, ale blog zostaje zawieszony do odwołania ..



/Horanowa ;* (Agata)

2 komentarze:

  1. Przepraszam za spam ale nie widzę takiej zakładki a może Ci się przyda :)
    zapraszam na naszą stronę gdzie robimy zwiastuny na blogi http://zwiastuny-na-blogi.blogspot.com może Ci się przyda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kociaki jest 24 a was nie ma :( to mnie smuci ponieważ lubię tego bloga :) Liczę na to że następna część ukaże się jak najszybciej i nie będe musiała już czekać :)

    OdpowiedzUsuń