środa, 8 maja 2013

Imagin z Harry'm dla Caroline Adams ;) 

Od zawsze chciałem zdobyć [t.i.]. Gdy tylko zaczęła z nami pracować spodobała mi się bardzo. Niestety pewnym rzeczy nie da się powiedzieć wprost. Zakochałem się w niej po uszy, a i tak nie potrafię z nią pogadać o tym. Na szczęście Liam, postanowił mnie wyręczyć. Zwierzyłem się jemu, bo to on wie wszystko najlepiej. On ma się jej podpytać o wszystko, a gdy się dowiem czegoś więcej to jej o tym powiem.

LIAM
Nie mogłem odmówić Harry'emu. [t.i.] faktycznie jest ładna i on za nią szaleje, ale mógłby choć raz zrobić coś sam. Postanowiłem z nią pogadać po zdjęciach.
-[t.i.] ? - Zacząłem gdy zostaliśmy sami.
-Tak?
-Bo mam do ciebie sprawę. Mój przyjaciel się w tobie zakochał, więc... Kto ci się najbardziej podoba z naszego zespołu?
-Podoba mi się każdy z was, ale .. Harry jest taki słodki, że nie mogę mu się oprzeć. Chciałabym, żeby on.. poczuł to samo do mnie co ja do niego.. Może mógłbyś z nim porozmawiać? - Zapytała jakby całkiem zapomniała o co się spytałem.
-Okey. To ja lecę. Pa. - Powiedziałem, dałem jej buziaka w policzek i wyszedłem ze studia. Harry czekał na mnie w samochodzie, więc szybko pobiegłem i wsiadłem.
-I jak ? - Zapytał.
-Dobrze. Podobasz jej się najbardziej. Teraz tam idź i jej to powiedz.
-Może jutro lepiej ?
-Harry!
-No, ale muszę się przygotować.
-Nie!! Idź teraz. Zbiera właśnie swoje rzeczy, więc jeszcze chwilę to potrwa. - Powiedziałem, a on wybiegł z samochodu jak strzała.

HARRY
Biegłem ile sił w nogach, żeby jeszcze ją tam zastać. Gdy skręcałem w korytarz zderzyłem się z nią.
-Przepraszam. - Powiedziałem i pomogłem jej wstać.
-To ja przepraszam. Nie powinnam tak szybko iść.
-Nie przepraszaj.
-Nie mogę.. Zawsze przepraszam osoby, które kocham. - Powiedziała i nagle chyba pożałowała tego.
-Kochasz? Mnie kochasz ? - Zapytałem.
-To tak tylko mi  się powiedziało. - Odpowiedziała i spaliła buraka. Akurat się nie odzywała, więc zbliżyłem się do niej i pocałowałem ją. Na początku się opierała, ale po chwili odwzajemniała moje pocałunki.

**Dwa miesiące później**
Cieszę się, że jestem z Harry'm. Jestem najszczęśliwszą osobą na świecie i się kochamy. Zamieszkałam z nimi i jest bardzo fajnie, ale czasem wkurza mnie Niall, bo podjada moje batoniki. Oprócz tego jest niesamowicie.

_________________________________________________________
Krótki ;) Mam nadzieję, że ci się spodoba. ;) Jeśli ktoś chce jeszcze to pisać ;)

3 komentarze:

  1. WOW Liam działa cuda *-* Moge z Niallerem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo.. Dziękuję Ci bardzo. Jest fantastyczny ;*
    Przepraszam, że mnie nir było, ale nie miałam wifi -.-
    ~Caroline xoxo
    goodnightblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń