wtorek, 7 maja 2013

Rozdział 12. część 1. :]

W klubie nawet się dobrze bawiliśmy. Był alkohol, więc po paru drinkach już byliśmy lekko pijani i zaczęliśmy tańczyć. Ja i El się cały czas wygłupiałyśmy, chociaż musiałyśmy w końcu przestać, bo chłopaki mieliby przez nas problemy z ochroną. Oczywiście nas wyrzucili i coś tam nam nagadali, ale było okey. Chyba my byłyśmy bardziej opite niż chłopaki, ale to drobny szczegół. Musieli nas zanosić na rękach do pokoi, bo same byśmy się przewróciły. Eleanor złamała obcas i chciała iść bez butów, ale Lou wziął ją na barana. Później ja zdjęłam buty i Horan też mnie musiał wziąć. Od razu po przyjściu do pokoju Niall położył się na łóżku i już chciał iść spać jednak ja mu nie pozwoliłam.
-Daj mi spać... - Powiedział.
-Ale trzy dni temu chciałeś, a dzisiaj już nie? - Zapytałam ze zdziwieniem.. - A może się zwyczajnie boisz?
-Ja? Boję? - Powiedział i zaczął mnie łaskotać, a później całować. W końcu nie mieliśmy już na sobie ubrań i skończyło się to wiadomo czym. xD Było dość.. fajnie jak na pierwszy raz. Gdy tylko skończyliśmy położyliśmy się i wtuleni w siebie usnęliśmy.

**Następnego dnia**
Obudziłam się o 9. Miałam bardzo sucho w gardle i musiałam skoczyć do kuchni po wodę. Niall już robił śniadanie, więc się z nim przywitałam.
-Hej kochanie. - Powiedziałam i dałam mu buziaka w policzek.
-Cześć. Ubierz się, bo w każdej chwili może tu wpaść Lou.
-A to go zaprosiłeś?
-Nie.. Ale wiesz.. jak mu coś odbije to jest źle. - Powiedział i położył talerz z kanapkami na stole. Ja poszłam do sypialni i wzięłam prysznic, po czym ubrałam się. Niall już jadł śniadanie, więc do niego dołączyłam. Niestety po jednej kanapce zachciało mi się wszystko zwrócić, więc pobiegłam szybko do łazienki. Na szczęście to tylko kac, pomyślałam i wróciłam do Niall'a, który już miał do mnie iść.
-Co się stało?
-Nic.. Lekki kac i jest mi niedobrze.
-Lekki?! Ty to nazywasz lekkim? Wczoraj ty i Eleanor zaczęłyście się wygłupiać i poszłyście do DJ'a, i wygoniłyście go od konsoli. Ochrona się na nas uwzięła i nas wywalili z klubu, więc nie wiem czy nas tam jeszcze wpuszczą..
-No, ale.. Ja nic nie pamiętam. - Powiedziała i się uśmiechnęłam.
-To źle, bo to mnie bolą przez ciebie plecy, bo zachciało ci się, żebym cię niósł. Z resztą Louis też nie miał lekko. Teraz weź aspirynę i się napij i masz się zdrzemnąć. Może ci przejdzie. - Powiedział i poszedł do salonu pooglądać TV. Zrobiłam to co kazał i chwilę po tym usnęłam na sofie obok niego.

**Oczami El**
Obudziłam się chyba o 10 z wielkim bólem głowy. Nie pamiętałam nic z tamtej nocy. Poszłam do Louis'a, który oglądał TV i się z nim przywitałam.
-Co boli główka ? - Zapytał gdy się za nią złapałam.
-Daj spokój. To jest okropne.. - Powiedziałam i poszłam się ubrać. Najpierw wzięłam prysznic myjąc przy tym włosy i ubrałam się w przygotowany wcześniej zestaw. Zjadłam śniadanie i dosiadłam się do Lou.
-Już mi lepiej. - Powiedziałam.
-Tak? To wspaniale. To może dzisiaj pójdziemy na spacer? Kupimy jakieś pamiątki dla chłopaków..
-Okey. I dla Per i Dan. Nie zapominaj o nich. A Niall i Alice z nami idą?
-Nie wiem. Jeśli ona się lepiej poczuje..
-A to co jej się stało?
-Za dużo wypiła i jej zaszkodziło. Teraz podobno śpi i nie wiem jak będzie później.
-Okey. To oglądaj sobie, a ja włączę laptopa i sprawdzę co tam się dzieje.
-Dobra.


**Oczami Alice**
Gdy się obudziłam po drzemce Niall już coś jadł. Spojrzałam na zegarek. Była dopiero 12, więc podniosłam się i łazienki. Później pogadałam trochę z Niall'em o wczorajszym wieczorze i obejrzeliśmy jakąś komedię. Po filmie nie miałam co robić, więc wzięłam aparat i zaczęłam robić zdjęcia. Uchwyciłam na jednym Niall'a

Bardzo spodobało mi się to zdjęcie, z resztą Niall'owi również. 

___________________________________________
Jest rozdział ;) Podoba się ? Taki krótki ale jest. Czekajcie sobie na drugą część do .. może soboty ;D 
Zapraszam was na bloga z imaginami : 
chcecie jakiegoś imagina ? pisać do mnie ; ) W kom ;)

4 komentarze:

  1. Swietny rozdzial. Czekam na nn ;)
    goodnightblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. EXTRA!!
    Haha... i w końcu moja scena +18 xD
    Czekam na NN :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze ? Nie umiem pisać scen +18,więc się tu nie rozpisuję ;)

      Usuń
  3. Co tu napisać? Fajny? Nie! To obraza! Świetny? Za mało! Niesamowity? Nie, nie, nie! Zajebisty? Tak, tak, tak. Nie mogę się doczekać na kolejny.

    OdpowiedzUsuń