sobota, 4 maja 2013

Liebster Award ! 

Znów zostałam nominowana ;) to już drugi raz ten blog ; )

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Ja nie mam już  kogo nominować, ponieważ wymieniłam wszystkie w tamtym ; ) Chociaż jest jeden : 
http://opowiadanieoonedirectionnn.blogspot.com/

Odpowiedzi na pytania :

-Kogo z 1D faworyzujesz??
Niall'a ;D 
-Ulubiony kolor??
Zielony ; ) 
-Data urodzenia (może być bez roku ;])
8 luty 2000r.
-Twitter??
-Imię?? ;3
Agata.
-Co natchnęło Cię do pisania bloga??
Blogi innych osób ; ) 
-Ulubiony zespół/piosenkarz??
One Direction <3
-Do jakich fandomów należysz??
Directioners
-Ask??
Posiadam ;D http://ask.fm/Mysia00
-Ulubiony kwiat??
Róża ; ) 
-Na ścianę tapeta czy farba??
Farba ; ) 


Moje pytania : 
1. Do jakich fandomów należysz? 
2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz ? 
3. Ulubiony zespół/ piosenkarz ? 
4.Lubisz Little Mix? 
5.Ask ? 
6.Twitter ? 
7.Wiek ? 
8.Co nakłoniło cię do pisania ? 
9.5 ulubionych piosenek ? niekoniecznie 1D 
10.Wolisz wokal Louisa czy Justina Biebera ? 
11. Od kiedy jesteś Directioners? 

To tyle ; ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz