sobota, 4 maja 2013

Liebster Award !

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałam nominowana przez : Nika Zgłodniała. 
Dziękuję Ci bardzo ;*

Odpowiedzi na pytania : 
1. Jakie masz motto życiowe?Idź przed siebie i się nie oglądaj. 
2. Jakie jest twoje największe marzenie?
Spotkać One Direction i zostać dziennikarką oraz wyjechać do Londynu.3. Jak to się stało, że zaczęłaś pisać?
Czytałam dużo opowiadań i mi się to spodobało, więc założyłam bloga ;) 4. Od kiedy jesteś Directioner?
Od sierpnia 2012 ;) Nie pamiętam dokładnej daty. 5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać, słuchać muzyki i spotykać się z przyjaciółmi.6. Jaki jest twój ulubiony sport?
Siatkówka.7. Jaką radę byś dała początkującym blogerom?
Nie wiem ; ) Może, żeby nie przejmowali się jeśli na początku nie będą mieli czytelników i niech się reklamują na innych blogach ; ) 8. Lubisz czytać książki?
Tak ; ) 9. Jaką płytę wolisz UAL czy TMH? 
Nie wiem, którą bardziej ; ) 10. Masz twittera? 
Tak ; ) 11. Co cię wkurza u ludzi?
Chamstwo i kłamstwo ; ) 

Moje nominacje to : 


Niestety nie mam więcej osób do nominowania ; ) 

Moje pytania : 
1.Od kiedy jesteś Directioners ? 
2.Należysz do innych fandomów ? 
3.Masz ask'a ? 
4.Masz twittera? 
5.Ulubiona piosenka z UAL?
6.Ulubiona piosenka z TMH?
7.Masz jakieś ulubione piosenki niekoniecznie 1D ?
8.Co nakłoniło cię do pisania ? 
9.Twoje życiowe motto ? 
10.Jaką cechę cenisz u chłopaków? 
11. Jaką cechę cenisz u przyjaciół ? 

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Award. Więcej inf. na moim blogu goodnightblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń